Who's Famous !

Monday, February 14, 2011

~birthday~

Alhamdulillah ! Tepat 15 Februari 2011 bersamaan 12 Rabiulawal 1432H ! Aku dipanjangkan umur dan kini sudah berusia 21 tahun.Syukur Alhamdulillah. Kali ni birthday aku jatuh pada hari Selasa dan bersamaan dengan Hari Keputeraan Junjungan Besar kita, Nabi Muhammad S.W.T. Alhamdulillah. Kali ni jugak first time aku sambut birthday kat HOSTEL :(. Biasanya birthday aku jatuh bila ada cuti2 panjang. So, memang kat rumah la. Tapiiiii.. kali ni... terpaksa la kat hostel. Sedih, sedih jugak.. Mak ayah xdaa kat sini..huhuhu.. Tapi, aku ada kawan2 yang celebrate my birthday kat sini. Aku xtaw sape punya idea !!! Aira or puteri ! Terima kasih banyak3.. Selama aku study kat unisel ni, x penah lagi la orang sambut birthday aku sampai macam ni. Terharu sangat2 !!! Sampai aku nangis weiii.. Jahat korang !!

Sedap sangat KEK tu.. Terima kasih banyak3.. Aku x kan lupa sampai bila2 wei.. Hmmmm.. Klo nak tengok gambar kitorang, tunggu next entry la ek.. Mata dah mengantuk ni. Baru settle buat kejeee..huhu..

DOA untuk diri aku sendiri, aku harap aku boleh jadi anak yang terbaik untuk mak ayah aku, keluarga aku...
dan boleh jadi kawan yang baik pada kawan2 aku. Semoga apa yang aku buat dirahmati Allah hendakNya. InsyaAllah..
X lupa juga, terima kasih banyak2 buat kawan2, sedara mara yang wish birthday aku ! Lia ngan Dyra siap buat post kat blog lgi.. TQ !!!! Love it !!! hehe.. erm, Orang first yang wish sape lagi klo bukan man-man sayeee.. ;)
Mak aku tdoo awal semalam ! :( xpe mak.. adik sayang mak jgk ! hihi..

p/s : TERIMA KASIH SEMUA !!
saya dah dewasa ke ?? boleh kawen ! ngeeee ;) 

2 comments: