Who's Famous !

Wednesday, February 16, 2011

~my 21st birthday~

Moh ler kita tengok gambo birthday aku ye.. Sikit je, tak banyak pon. Almaklum ler, gambo express kan, malam2 plak tu. Faham2 ler ye, dengan baju tido bagaiiii.. Atas tutup bawah bukak. upppss... hihi.. cexy plak kan.. ;) Muka pon serabut ! huhu 
-
-
-
ni la kek birthday aku dari aira ngn put ! cantik kan ?
thanks korang ! ;)



Serius aku tak taw apa2 wei.. Diorang saje je nak terkejutkan aku ! cisss ! ;) konon2 gini la dialog antara aira ngan puteri  sebelum semua ni terjadi. Masa ni kitorang tengah buat kerja same2 !

Aira : wei put, jom ikut aku masuk bilik jap ! ade hal aku nak bincang ngan ko ! (huh konon~~) ;)
Puteri : Ha apehal ko ni ?


So... dua2 'master plan' ni pon masuk la dalam bilik, siap tutup pintu lagi tuh. Tak guna tol. hahaha.. Dari luar bilik aku dengar diorg terkekek2 gelak dalam bilik tu ha, aku ingat aira nak suro put call or buat something coz 15 Feb birthday 'ehem-ehem' put jugak. hihi.. so, sama la ngan aku kan.. Tengok2 lain plak yang jadi !!!!!!     

-
-
-
aira keluar bilik sambil pegang kek ni n sambil nyanyi 'hepy birthday to you, hepy birthday to you'

Ya Allah ! Sumpah terkejut wei ! 
Sejak duk hostel, ni la first time kawan2 buat aku macam ni.huhu. Terharu gila ouh. So, dengan pantas nye la air mata gadis aku mengalir.. :( huhu.. Sedih..
Pastu boleh plak, diorang ulang nyanyi sampai tiga kali sebab nak rakam video je ! hampesss.. Aku dah la sedih gila time tu.
Adoiii.. Malu weiiii...
-
-

ha ni diaaaa 'master plan' yang sangat jahat tuh ! hihi.. tengok ni, dengan pakai baju tidooo lagi.huuu
So, lepas nyanyi2, lepas tiup2 lilin bagaii.. Dah lapo da ni, apa lagiii, time untuk kerjakan kek la plak kan !!!!
-
-

ok fine ! dah tinggal separuh. hihi.. sedap wei kek ni. sumpah tak tipu !
sedap, sedap, sedap.... nak tengok bukti ke sedap ke tak sedap ??? nak ? 
-
-
-
-
jeng-jeng
-
-
ni ha ! settllleeeeee, licinnnnnn.. ngeeee ;p
hehe.. maka dengan rasminya aku dah pon berumur 21 tahun.. Alhamdulillah. huhu. Dah boleh daftar mengundi dah. Erm, nak  mengundi ke tak eh ?? ;p nak buat parti sendiri la. boleh ? hihi
-
-
-

Yeay ! saya dah 21 tahun, dan saya tak malu bagitaw umur saya. huhu.
muka serabut dengan baju tidoo POOH tak macam umo 21. hahaha..

-
-
-
-
-
-
behind the scenes.. 
-
-

kami berkongsi sedih dan gembira ! tension sama2. gler2 sama2. hihi. terima kasih banyak2 to aira, puteri, syai, dyra n kila. TQ soooo much to all of u ! mmuuuaahhhhh.. <3 <3
p/s : bila nak celebrate dengan family n ehem2 ni ???? huhuhu..

5 comments: