Who's Famous !

Monday, January 24, 2011

Busy, Bz, Sibuk, watever....

Lama kan aku x update blog ? rase mcm nak dekat setahun dah wei.. ngeeee.. Semester 5 ? sem yang sangat2 busy, busy ke ? ha busy la sangat.. sem ni banyak kena mengajar kat depan la. adoi. lemah betul la den. ada la jugak lecturer yang komen dengan baik, n ada jugak yang.. hmmm. not good to be heard.. tapi apa pon aku terima dengan hati yang terbuka. n pasni boleh la tingkatkan prestasi lagi. ye tak ?? hampesss jeee... huhu. sem ni kena nyanyi la, buat short stories la, then, kena pegi bengkel ape ntah, 

hmm. tapi yang tak leh blah nye. assignment yang paling aku tak suka sem ni....... yang paling susah penah aku dapat sepanjang hidup aku ! yeke ? ape lagi.. mesti la rancangan pengajaran harian (RPH) alaa.. korang mesti penah tengok punya la cikgu2 kat sekolah dulu bawak buku yang agak tebal tu kan. ha tu la die.. aku kena buat benda tu lah.. susah kan ? :( lepas CNY nak kena submit dah. tapi, tak siap lagi ni.. nak buat macam mana ni weiiii ?? arrgggghhhhhhhhhhh..

tinggal lebih kurang seminggu lagi, dah nak CNY kan, my bro ajak balik kedah. tapi.. hmm... tak tau lagi weii nak ikut ke tak.. Adeh ! peluang ke-emasan ni. bukan senang aku nak dapat balik okeee.. dengar cite, membe2 smua nak balik, kompem la tinggal aku sorang kan kat hostel ? gleer ape.. tak kan la nak ikut diorang balik kot. segan aku. ee... ermm.. baik aku balik kan ? lantakkk r........ lagipun kalo dah balik, leh minta abg or kakak aku buatkan eh tolong ajar kan aku buat RPH tu coz dua2 cekgu kan.. agak2 boleh tak eh ? boleh la eh. plzz plzz.. hehe.. ;)

wahai sem LIMA.. bila la kamu nak tamat ni ? aku sangat2 tension la sem ni. macam nak pegi panjat gunung kinabalu, then jerit kuat2 kat atas puncak tu je taw.. huhu.. cepat2 la tamat ye.. aku dah tak sabar nak grad ni weeiii.. nak sambung study lagi pasni..cepat la !!! aku harap sem ni aku boleh naik kan pointer n get 3 and above lagi.. InsyaAllah i will... 

p/s : eh. aku mengeluh ke ni wei ? no no.. luah kan perasaan je okee.. hehe ;)

..The End..

No comments:

Post a Comment