Who's Famous !

Monday, January 3, 2011

..Jantung Hati Saye..

Jantung ? Hati ? What the ???? hehehe.. Sebenarnye harini aku nak cerita pasal siapa yang ada dalam hati aku ni.. Dengan mereka-mereka ni lah aku bersama, susah senang, gembira sedih, and apa2 ja lah, smua ngan diorang.. Ada EMPAT orang kesemuanya dalam hati aku.. n sekor kot.. 4 orang+sekor = ??? hihihihhi.. xpa2.. nanti cek terangkan noo.. Ok let see who's the winner and the top ranking in my heart.. Yeeaahhhh...
-
-
-
-
-
jeng-jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
and the winner is... 

of coz la my sporting mom and dad kan. adik syg ayah ngn mak taw. ;)  

ok sekarang jom tengok ranking yang ketiga plak pas ayah ngan mak k.. Ha ! Sape tau ? Teka cepat... BF ? no no no... ok lets see.. 
 jeng-jeng-jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
and there is my...
sister ;) hehe. ni lah orang yang ketiga. my sis.. love u !   
ok ayah ngan mak sudah, kakak sudah.. sape plak ye lepas ni.. hmmm.. actually yang brsme my sis kt dlm gmbo 2 husband ngan anak die lah.. my bro in law and my nephew. hi aiman ! ;) dah2.. jom tengok sape plak yang kenaaaaaa.. 
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng-jeng
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaa.. org ke 4.
my brother. love u lah ! ;) 
 Ha ! Tadi yang ke 4 tu abang aku.. dia atas aku la kire nye.. single lg kot die, but not available okess.. hak hak hak..  sbnr nye aku ade lg sorang abang n sorang kakak.. tapi x serapat ngn abg n kakak aku yg dlm gmbar ni, mayb sbb jarak umur yang agak jauh kot kan. tapi ape pon kitorang tetap a great family.. yeaaayyy..

ha ! tadi aku ada ckp psl SEKOR kan ?? ha. nak taw x ape kobondo nyo tuh ?? ape laggii.. jommm tgkkk...
ranking yang ke 5 jatuh kpd....
-
-
-
-
-
-
-
-
sekor
-
-
eh !
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaaa...
my love !!!!! diz is my fat cat okess... ;)
 Ha... tersebutlah al-kisah yang 'sekor' tadi tu.. hihihi.. kucing aku la wei... comel kan ?? dan yang penting die lg gemok dari aku taw x !! diulangi.. gemok !! aku sayang dia sangat2 wei.. selalu jadi mangsa cium and peluk..hahaha.. jahat kan aku ? sob sob.. jom kita tgk si gemok lagi nak ??? xnak ?? xnak sudah, ade aku kesah... ;)
-
-
-
tgh jilat-jilat bulu die kasi cantik maa.. kan comey ?
 pastu sesuatu terjadi kat comey yang membuatkan aku nangis bila tengok die. sob sob :(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 -
-
-
-
-
comey aku dh xda mata wei !! seriusss...
 aku ngn family pon xtaw mcm ne la mata comey blh jadi mcm ni.. terkeluar trus mata die. dua-dua belah okess.. so.. dunia die dah gelap !! erm, malas la nak ceqita pnjang2... kecian kt die kan.. huhu.. ape pon yang trjd aku ttp sayang comey !! miss u..huhu..


Maka dengan ini... cukup lah kan 4 orang + sekor td kan.. hehehe.. so dlm hati aku ada mereka-mereka ni lah sampai bila2 k.. adik syg mak, ayah, k.ta, abg di, abg shariff, k.ti n comey.. mmuuaaahhh... ok sayangilah mereka selagi mereka masih ada di dunia ni ye kwn2.. ok bubye utk kali ni.. eh ! jap2 !! boyfriend ?? erk !! new entry boleh ? ngeeeeeee.... jumpa lagi...
                                                               

No comments:

Post a Comment