Who's Famous !

Monday, January 17, 2011

kami berlima bergedik-gedik ok..

Hari ni kami berlima, aku, ecah, syai, puteri ngan aira kuar rumah pukul 12 tgh hari dgn niat nak berlatih menyanyi dengan nabil. konon lah pukul 10 kan, tup2 masing2 terlajak tidoo dek kerana malam tadi tidoo lewat.huhu. huh. pasal asignment jgk kan. hihi.. So dah pegi awal tu, alang-alang bawak lah buku mandarin skali coz nak terus pegi kelas kan. and 4 sure lah untuk study jgk kan.. konon ;) ~~ Tapi akhirnyeeeee... Ini yang terjadi....

gedik2.. psstt.. abaikan aku yang duduk agak sopan disitu ya.

ha mula dah 2 org yg gler camera  nih ! ni kawan aku syai, putih glaa die nih taw.. cun plak tu ! ;p
ni aishah. bkn aku k, tapi die. nama kiotrg sme ok ! die ni pon comey gler gak ni. putih gak ! aku je yg hitam ckit. haha. 


ape kena ngan aku ni ? hm. 


syai ni, x sempat ready okeee.. haisy ! 

ha. ni bru ok.. thanks syai. ;) 

study mandarin kat white board. haha.. dasyat kan kitorang ? oh ye. kat atas ni aira. hehe 

muke puteri ketat je ni, sbb kitorg kacau die coz suro bergambar. haha.

kami gedik lagi. so ? hehe.

ok kami bertiga lagi.. sekarang ok lagi kan.. pasni ape terjadi ? jom tengok...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ha. masing2 dh x boleh duk diam. haha. abaikan kaki aku yang agak sopan lagi disitu k.

peace ! 


ha cukup untuk hari gedik kami ye.. tapi sebelum balik tadi, nampak plak orang duk bershooting.. ape g kan.. dah leh tengok 'live' kan.. layan la kejap kan.. 

ha ni la die. cite 'nana naruto'. yg baju yellow tu faezah elai, yg blue tu zoey. yg pink sory la, x kenal. huhu. tapi npe aku tgk faezah elai pendek je eh ?? dlm tv n majalah tinggi die. hehe.. sory to say. tapi die still cun wooo.. ntah bile nth ler nk kuar cite ni. xtaw la plak. 
 Hmm.. ok ni saje untuk kali ni... daaaa..... ;)




No comments:

Post a Comment