Who's Famous !

Thursday, January 6, 2011

MID SEMESTER BREAK !

Nampak tak ape tajuk entry kali ni ? Nampak ??
Ha.. itu makna nya aku dah start cuti.. Mid sem break yg hanya lah 1 week.. huhu. Xpe.
Maka, bermula lah episod hidup aku kat rumah.. Makan, tido, makan, tido, main game, kacau mak, kacau comey. hahaha.. Ingat kan cuti seminggu ni boleh lah rehat kejap kan.. tup-tup.. ada tugasan plak dah. huh. aku kena buat rancangan pengajaran harian (RPH) selama seminggu. adoi la.. dead2 !! pastu after cuti,  ada killer test woiii... MANDARIN.. ahhh.. sudah..

ni lah buku and latihan 4 mandarin subject :(
Xpe aishah, u can do it punya lah.. maka dengan ini cuti ni aku duk terperap dalam rumah je la eh ? huh.
ada aku kesah !!! keluar je, lantak r..hihihihi.. Cuti seminggu ni aku nak luangkan masa sepenuhnya, 24 hours, 7 days a week with my lovely family okess.. Sebab dekat-dekat bulan 4 baru nak balik pulak. So, kena la lepas kan rindu puas-puas kan. Hmmmm.. Nak keluar pon, nak keluar ngan sape, smua kawan-kawan tak cuti. adehh.. sungguh malang nasib ku.

nah ! muka marah sbb pas cuti ada test ! marah ke mcm neh ? ngee  
Ape-ape pon aku kena study jugak kan, dah memang ni la keje aku. hihi.. Kawan-kawan ku, syai, ecah, puteri n aira good luck ye.. nanti klo boleh pssst pssstt la ek.. kuikuikui.. G00d LucK and happy holiday ! ;)

No comments:

Post a Comment